Politica de Returnare și Soluționarea Litigiilor
1.1 Produse neperisabile
Dacă nu ești complet satisfăcut de comanda sau de calitatea produselor primite, te rugăm să ne contactezi în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Deoarece produsele noastre, cum sunt buchetele din trandafiri de săpun sau alte articole delicate, necesită o manipulare atentă, returnările sunt acceptate doar dacă ne informezi în acest interval. În cazul în care produsele nu au fost livrate conform comenzii și este responsabilitatea noastră, vom procesa o returnare completă a sumei achitate, dar doar dacă am fost notificați în termenul menționat.
1.2 Costurile de returnare
În cazul în care clientul dorește să returneze produsele din motive personale (fără defecte sau neconformități), costul transportului pentru retur va fi suportat de client. Dacă produsul returnat este defect sau neconform, vom suporta noi toate costurile de transport.
1.3 Procedura de returnare
Dacă se aprobă returnarea, clientul trebuie să returneze toate produsele în starea originală și în ambalajul intact. Rambursarea va fi efectuată doar pentru produsele returnate conform procedurii stabilite, nu se vor acorda rambursări pentru produsele păstrate de client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea produselor care prezintă semne clare de utilizare sau deteriorare.
1.4 Anularea comenzii
Dacă dorești să anulezi o comandă standard, trebuie să ne contactezi înainte ca aceasta să fie expediată. Odată ce comanda a fost expediată, anularea nu mai este posibilă. Dacă anularea se face înainte de expediere, suma achitată va fi returnată integral, cu excepția eventualelor taxe bancare, care vor fi deduse din valoarea rambursată. În cazul tranzacțiilor cu cardul, banca emitentă poate debloca suma în termen de 1-30 de zile lucrătoare, în funcție de politica acesteia.
1.5 Metoda de rambursare
Rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată utilizată inițial, în termen de 14 zile de la acceptarea returnării. În cazul plăților cu cardul, banca emitentă poate debloca suma în 1-30 de zile, în funcție de politica sa.
1.6 Servicii adiționale
Pentru comenzile care includ servicii adiționale (de exemplu, livrare la o oră fixă), dacă aceste servicii nu sunt furnizate conform comenzii, clientul va primi o rambursare parțială pentru serviciul omis.
1.7 Produse personalizate sau perisabile
Produsele personalizate sau perisabile (care includ aranjamente florale, trandafiri de săpun personalizați etc.) nu sunt returnabile, decât în cazul în care sunt livrate deteriorate sau neconforme.
2.1 Conformitate legală
Toate serviciile noastre respectă legislația în vigoare, inclusiv Legea 365/2002 privind comerțul electronic și OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor în contractele la distanță.
2.2 Rezolvare amiabilă
În cazul apariției unor neînțelegeri, te încurajăm să ne contactezi pentru a găsi o soluție amiabilă. Plângerile trebuie depuse în termen de 30 de zile lucrătoare de la apariția problemei, iar noi ne angajăm să le soluționăm în acest interval.
2.3 Litigii
Dacă nu se ajunge la o soluționare amiabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente, conform legislației din România.
Contact pentru Reclamații:
Email: contact@trandafiria.ro